13.6.11

Svensk pizza

Det var länge sedan jag var sugen på detta. Kanske det är för att jag inte får stilla mitt pannkaksbegär eftersom jag varken har mjölk, ägg eller smör hemma, så har detta begär gått över i att vilja ha pizza istället?  Fast det blir inte bättre av ändringen från pannkakor till denna varma smörgås. För att ens få tag i en sådan måste jag ta mig ganska långt. Till svenska gränsen minst. ( Va djag erfarit hittils kan nosrkarna inte göra pizza u see) Åå, kan ingen komma och hämta upp mig så gör vi något spännande.

Att hitta på något spännande slår vilken som helst matcraving. Är säkert därför som jag sitter här och är sugen på pizza nu. För att jag inte orkar göra något. Försökte sola förut, men gissa vad? Det var för varmt att jag blev helt slut bara av att vara ute så jag fick gå in igen. Om man inte orkar sola ens en gång, då är det inte bra, brukar någon säga.

Därför önskar jag att jag hade bott i Sverige idag, så hade jag åtminstonde kunnat äta en pizza, på tunn botten, med massa grönsaker och kebabsås på. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar