15.6.11

Sam

Nu ska jag berätta för dig om ett möte jag hade i helgen. Inte möte som i jobbmöte, utan möte som i att träffa på någon. Efter att ha sovit och legat i sängen hela dagen ville jag göra något. Så jag hängde på Emmi och Elin till en fest på Blue Note som ligger på Nationaltheatret. Där vankades det fest och vi träffade på mycket trevligt folk.

Men det fans en tjej som stog ut, Sam.
Du vet, ibland träffar man de där guldkornen till människor, som det bara klickar med. Hon är helt klart en sådan person. Alla kategorier. Vi pratade om allt och hade kunnat fortsätta umgås hela kvällen.
Vi bytte nummer och jag hoppas verkligen vi kommer ses snart.


Hon hade tyvär tappat sin telefon så tänkte det skulle bli megasvårt att få tag i henne, så gissa om jag blev glad när det pep till i mobilen igår. Yes! Tack vare skype kunde hon ändå höra av sig därifrån.
Blev så himla glad. För ofta träffar jag på folk som man gillar och som säger att de ska höra av sig, men så ekar telefonen tom, utan sms-pip dag efter dag.
Då kunde man lika gärna säga att man inte vill ses. Det gör jag åtminstonde. För allas bästa.
Så därför blev jag glad att det finns dem som gör det de säger och säger det de menar =)

Hoppas vi ses snart Sam! Du är awesome!

Kramar och kärlek!!

2 kommentarer:

  1. fyfan vad glad jag blir av att läsa det här. är så sjukt trött efter jobbet!!! DU KAN VARA AWESOME!

    SvaraRadera
  2. Tack snygging =)) Du får ladda med lite sömn och kärlek så blir du säkert på topp igen =)

    SvaraRadera