30.6.11

It`s all happening

Det har verkligen varit två underbara dagar här i Götebort. Fullständingt fulla med kärlek och äventyr.
Det var helt awesome att se Coldplay vill jag lova!! Ska skriva upp mer, lägga upp bilder och videos och sånt då jag är hemma igen.


Igår hade jag en dag med min syster Annika. Det var som att gå på en superbra dejt,haha. Har nog aldrig gjort så mycket olika saker på en och samma dag.
Den började med att vi tog oss ner till Lisebergshamnen och satte oss vid hennes cafe och avnjöt en kaka samt smoothie och en islatte för att piggna till. Precis när vi suttit där nog ringer Camilla och vill träffas. Vi möts upp, och drar till Gyllene Måsen för att sälskapa med henne då hon behövde frukost. Malin, Camillas kompis ansluter sig och vi har det toppen.
Så överger jag och Annika de två andra härliga tjejerna för att gå och leta en kaftan åt mig att ha på nästa festival, samt bronzer till henne. Vi kollade runt lite övrigt i stan också, då hetten var som värst.

Därefter lägger vi ett besök på Myrorna, går runt där och hittar awesome saker. Fick med mig tre klänningar som jag verkligen älskar. Du ska få se den =) På spårvagnen tillbaka till syster möter vi en kollega till henne som också är med sin syster. Och som också var på Myrorna,haha.
De skulle även till Liseberg sen, precis som vi hade planerat.


Vad mer har vi gjort? j, jag fick besöka syrrans lägenhet, shiit va fint! Vi köper thaimat, går  och sätter oss i Lustgården på Liseberg och njuter upp vår mat med ett porlande vattenfall i bakgrunden och Stefan Sundström som souncheckar inför kvällens spelning. Då vi är mätte och belåtna åker vi några attraktioner och jag tror hela tidne att jag ska dö. För varje år blir jag mer och me rrädd, men det blir roligare för dte kittlas mer i magen. Balder var bäst i år faktiskt. Annars brukar jag tycke den är lite lame. Fast ej igår,haha.

Både jag och Annika känner oss helt slut efter all värme och sånt som var igår. Så vi tänker att ett biobesök skulle sitta fint. Vilket det också gjorde. Vi var på Bergagkungen och såg Something Borrowed. Asgrynm film! Den är verkligen värd att se. Så, se den =)

Så blir det att jag hämtar upp mina saker hos Annika för att ta näst sista bussen hem mot Överåsvallen. Med en sista utkik mot staden, där de flesta redan gått och lagt sig, och andra just börjat sin helkväll i natten, går jag sedan in genom porten och tänker nöjt att denna dag var en helt fantastisk dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar