16.6.11

Changes

Nu du, äntligen!
Är så glad. Min inre energi börjar så småningom sprida sig ut genom hela kroppen. Har mediterat och visualiserat massor idag, samt gått en skön, lugn promenad och bara njutit av det fina gröna runt omkring mig.
Steg just ut från duschen och har piffat mig från topp till tå. Jag har återfått lite energi nu i alla fall. Är så himla glad. Det går banne mig åt rätt håll nu =) Yay!

Jag har underbara kärlekskänslor i kroppen. En kärleksenergi som skyddar mig från allt dåligt, känns det som.
Underbart! Hoppas du känner/ fått känna samma sak. Det är konstigt att när man får som minst kärlek från andra ( har ju i princip varit isloerad här hemma) kan man ändå känna den känslan så otroligt starkt. Det är en otrolig kraft det där. Bara jag tänker på ordet kärlek kan jag bli glad. 

Börjar hitta tillbaka till mig gamla jag. Mitt harmoniska jag. För även om jag kan verka som en virvelvind på utsidan, kan jag vara otroligt lugn på insidan. Haha. 

Ha en underbar kväll nu!!





2 kommentarer:

  1. det låter bra!!! hoppas du blir riktigt bra snart!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket honey =)
    Hoppas vi ses i helgen oxå =)

    SvaraRadera