26.6.11

Jerk it out

Då jag i åttan praoade på Radio Väst fick jag vara med lite överallt varje dag. En stund var jag hos musikförläggaren. Vi lyssnade på låtar och bestämde vilka som passade att spela på stationen.
De låtar som ej blev valda fick de anställda ta om de ville. När hon spelade upp caesars Palace med låten Jerk it out ville jag såå gärna ha den. Jag kommer ihår att jag älskade låten från första stund och tyckte personen var knäpp när hon sa att låtan inte hade "det". Jag tycket ju att den var awesome. Men smatidgt blev jag glad för då kunde jag få skivan. I sista minuten ändrade hon sig och sa, "men den är svensk så det är nog bra om vi spelar den någon gång".

Då försvann min extas men jag ficik tag i låtne på annat sätt tillslut =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar