18.6.11

Mardröm

Jag drömde ännu en mardröm inatt. Jag jobbade med min chef och en till kollega, som jag inte vet vem det var. Jag skulle jobba från sju till fyra en lördag och kunde knapt vänta till jag slutade för jag hade så mycket kul inbokat. När klockan närmade sig fyra undrade jag varför min chef inte gjorde någon som helst ansatts till att börja stänga. Klockan blev halv fem och jag sa tillslut:
 - Ska vi inte säga åt kunderna att vi har stängt nu?
Då sa han:

- Nej, vi ska ha öppet till elva, nu ska vi börja servera mat. 

Jag blev jättesur för nu skulle jag missa alla mina roliga planer. Ville helst springa därifrån och skita i de andra. För min chef stog bara och pratade med sina vänner och jag fick göra allt jobb.
Jag smet in på toaletten och hittade en katt som tagit allt mitt smink och slängt det i toaletten. Blev oerhört frustrerad för jag var i drömmen väldigt fattig just då och blev nu tvungen att gå utan smink till nästa lön.

Det låter kanske inte som en så farlig dröm, men det var såå irriterande att behöva jobba från 7 till elva och just att det bara var jag som stressade ihjäl mig och jobbade som attan.

Är riktigt glad att jag vaknade upp alltså!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar