5.6.11

The night


Igår efter jobbet tog jag och Emmeline och åt sallad innan vi båda begav oss hem för att fixa om oss inför kvällen. Jag var seg och kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig så det tog sin killa tid och plötsligt var klockan halv elva.
(Får dock tillägga att jag kom hem nio.) Efter det bar det av till en park där vi hängde lite med Sara och Esther, då kylan kröp inpå förflyttade vi oss vidare mot San Leandro och tog en caipirinha, fast först ett snabbt stopp på "Gyllene Måsen"  som btw hade världens bästa personal.

Jag kände mig lite malplacerad i sällskapet som bestog av tre gamla vänner, när folk ska prata om sina minnen och personer jag inte har någon aning om känner jag mig utanför, vad ska jag göra där liksom. En kompis jobbade på Blå så funderade om jag skulle svänga förbi honom, men det hela slutade med att alla ändå skulle dra hem, så jag följde Emmi en bit på vägen för att sedan avsluta kvällen med J och hans sällskap på någon random bar. 
Där träffade jag även på en fransman vid namn Michael. En riktigt härlig figur i blå skjorta och med det krulliga håret på ända.

Ljusen i lokalen tändes och jag och mitt sällskap var sist ut. Jag sa hej då till alla nya bekantskaper och J följde mig till en taxikö. Till dess var detta en bra kväll, men sen gick jag bara runt och störde mig på alla assholes som aldrig lät mig vara ifred. För bakom mig i kön stog världens största knäppskalle, så kunde omöjligt stå kvar. Därför gick jag vidare mot Oslo S för att pröva lycksökandet efter taxi där istället.
Person efter person ger mig skamlösa förslag, vad är det med killar klockan 4 på morgonen?
Så när jag min slutdestination och du vet ju sen tidigare inlägg hur det slutade...

Ja,ja. Man får ha en dålig kväll ibland. Min andra i år och eftersom jag är ute i princip varje helg ska jag sluta klaga nu,haha. Alla andra helger är ju super =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar