21.6.11

Massage och tiominutersmorgonen

Vilken underbar dag! Den började bra. Jag hade tio minuter på mig till bussen gick imorse klockan sex, men på något vis var det väldigt långa tio minuter för jag hann: tvätta mig, fixa en del smink, dricka en iskaffe, äta melon, välja kläder och dansa en låt innan jag gick hemifrån. Superkul på jobbet var det också med enbart härliga kunder.

Efter en långdag som kändes kort mötte jag upp en vän, och bara chillade och åt en glass på min balkong. Fast det allra bästa på hela dagen var den helt fantastiska massage jag fick. Behövde verkligen det. Känner mig som en ny människa nu.
Man blir ännu gladare efter att man fått massage på något sätt. Kroppen känner sig lycklig då, åtminstonde min.


Ha en underbar kväll nu!




Saltvattenspray dagen efter = risigt hår för mig,haha. Men tycker det är nice att se lite ruff ut ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar