11.6.11

Inte det

Det blev tyvär ingen utgång alls igår. Istället blev det chillkväll med Johanna. Ogillar när jag missar roliga saker på grund av att jag ej orkar. Jag vet hur kul det hade varit att dra till Blå igår, men min kropp strejkade, big time.
Så jag tog förnuftet till fånga och var hemma vid tolv.

Men igår var helt klart en bra dag! På många sätt. Jag har fått bort stressen ur kroppen och hittat tillbaka till mitt inre lugn. Vilket gör att jag kan bli frisk nu äntligen. Tror typ att jag har halsfluss och öroninflammation på en gång, men har ingen feber så.. Kan knappt prata nu. Men det är på bättringsvägen idag som sagt. Yay!
Öronen är mycket bättre och jag kan åtminstonde svälja lite, lite nu.

Igår med Johanna var en toppenkväll. Vi skämtade och skrattade massor. Och vet inte hur men har du hört låten "Om sanningen ska fram" Jag har endast hört två meningar. (Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram) Hur som helst, jag skämtade massor om den låten och vi kom på egna texter till den när vi stog och väntade på tunneblanan som, dagen till ära, hade fått spel. Skulle behövt vänta 2 minuter, som blev till 8, som blev till 27 och sedan ej kunde bestämma sig hur lång tid vi skulle få vänta. Då får man hitta på saker att roa sig med vet ni;)
Praktiskt taget all konversation från min sida bestog av att sjunga denna låt, fast med egna meningar. Stackars J och stackars de andra som var på Tbanan,hehe.
Speciellt med min kraxiga röst som jag numera dras med.

Ja, det blev en härlig kväll ändå. På grund av JK. Är himla sugen på pannkakor idag. Undrar om jag ska slå på stort och fixa ihop några? Minst ett halvår sedan, antagligen mycket längre sedan jag åt detta. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar