4.6.11

Morning



Jag hade en så himla härlig dröm inatt. Var säkert för att jag tänkte på kärlek innan jag somnade.
Tror inte jag somnade förrän vid tretiden, men det är ok idag ändå. Men jag klarar av dagen ändå känner jag. Kanske inte kommer gå ut ikväll, dock,haha.
Är beredd på mycket folk idag på bryggan. Vi borde varit fem på jobbet, men vi ska försöka klara oss på tre. Utan rast så ska det allt gå. Vi får bara göra vårt bästa.
Har köpt in massa grönsaker och frukt plus lite choklad så vi ska hålla oss på topp. Nice.
Wish us luck=)

Lyssnar på regina Spector, Hight Fidelity nu. Återupptäckte den igår. Tycker den är riktigt nice alltså.
(Den riktigt videon finns ej att bädda in så ni får hålla tillgodo med denna snutt. Är för mig musiken som är det viktigaste för den här låten oavsett)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar