9.6.11

I`m back - Now Holiday






Jag valde att skippa internet och datakonstumtionen i två dagar eftersom jag hade fullproppat i kalendern och då jag väl hade en sekund över behövde jag andas, i princip.
Men nu är jag tillbaka - big time. 

Är ledig ända fram till tisdag morgon. Och har inget speciellt planerat längre. Kan hända att det eventuellt blir en resa till Sverige, vi får se. Imorgon ska jag även till en läkare samt ta en drink med Johanna. Annars är jag obokad. Om jag stannar kvar i Oslo har jag tänkt ha en helg med mina vänner men ändå ha mycket tid för mig själv. Jag har återigen pressat mig lite för mycket så tänkte meditera en del och vandra omkring i naturen och skogarna. Och bara göra lugna saker. Plus ta igen sömn.

Kanske tar mig en tur till något book-crossing ställe för att haffa en ny bok att läsa. Vem vet. Jag får se.
Ha en underbar helg nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar