25.6.11

Nattens



Eftersom klockan är långt innan dag får det bli "nattens" istället för "dagens",haha. Här är lite av kvällens bravader:

Antal oväntade möten: 3

Antal härliga personer jag stötte på: otaliga - De två bästa var Kristin från Baerum samt Australienaren Pete

Antal stresststyle/vimmelfotografer som plåtade mig i mitt egenkomponerade regnskydd: "papparazzi varning" kolla in bild nedan så ser du kreationen,haha.

Antal streetstyle/vimmelfotograferfotografer som plåtade mig i min röda klänning: många

Trevligaste personalen: En av vakterna delar första platsen med killen i "Mojito-båset"


Dagens tips: till dig som ska dit imorgon - Gillar du ej öl så skippa cider och smirnoff ice och gå istället till Mojito-båset. De där drikarna är grymma!!














Nice!!!
Det bästa är:  imorgon blir det ännu mer av det goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar