19.6.11

Speciell - en illusion ?


(Innan du läser detta vill jag att du ska veta att det är på ett neutralt sätt jag tänker. Det är en åsikt, självklart, men den är neutral och jag är på topp,yay! Har förstått att det kan tolkas som att jag är lite deppig, hehe.  Vilket är raka motsatsen vill vad jag egentligen är. )


Speciell för någon. Finns det egentligen. jag börjar tvivla. Inte på min egen förmåga att hitta dem som är speciella för mig. Men vem ska jag vara speciell för då? Vet inte vad det är men det känns som det enda alla vill denna sommar är att knulla, knulla och lite mer knulla. Och det kvittar med vem. What happened to romance?

Missförstå mig rätt nu. Det kan ibland vara helt underbart att ha sex med en man inte känner så väl. I de flesta fall av dessa, tror jag dock att många av dessa personer hade kunnat vara med vem som helst som hade jag ja till lite umgänge. Bara tanken gör mig avtänd. Och i längden ger det mig ingenting utom just där och då i stunden. Jag behöver lite mer stimulans och uppskattar istället mötet mellan människor, över huvud taget, i längden.
Jag har väl i och för sig inte så stora krav på hur en bra kille ska va. Man ska ha kul ihop, skratta och njuta av livet samt att det kännas "bra och lätt". Det kan passa in på många.

Så är frågan kanske snarare att man åtminstonde vill leva i en illusion i att man är speciell?
Är det det vi ska nöja oss med numera?

Igår var dagen då jag bara sa ja. Den är slut för länge sedan och nu säger jag helt enkelt:
- Nej. Jag vet att det finns bättre =)  
Självklart finns det dem som även uppskattar förförelsens konst och inte bara "snabbt in snabbt ut";) (Är det dock det ända man vill är det självklart bara bra att man säger det, så jag slipper slösa energi på dessa män, haha.)

( Sen tycker jag såklart att alla ska göra som de känner för. Detta är bara min åsikt, just nu, är väl bäst att tillägga, och du behöver ej hålla med. Jag tycker om dig ändå. Kram.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar