10.6.11

Åter vaken

Nu har jag gått upp för andra gången. Första gången gick jag upp klockan sex för att gå till läkaren vid sju.
Alltid är det så otroligt tidiga tider när man ska göra något sådant, men är säkert bra för dem som jobbar de där nio till fem jobben.

Kom hem vid tio igen efter att ha kånkat all mat uppför backen och åkt världens ryckigaste busstur. Var sååå häär nära ( måttar med tummen och pekfingret och tro mig, det är bara ett nålsöga mellan dem) att jag fick gå av ett antal gånger och spy. Men jag klarade mig hela vägen. Fast var så upprör i magen att kväljningarna slutade först när jag lade mig ner igen i sängen.

Blir stressad av klockor, jag liksom känner att jag måste gå upp en viss tid. Så jag stängde av både klocka och mobil. Man får ju hitta sina lösningar på problemen =). Var så skönt att känna att jag kunde jag vila ut till dess att jag vaknade.

Nu är det dags att göra den här dagen till en toppendag!
Kramar och kärlek till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar