24.6.11

Midsommar

Det pep nyss till i mobilen och jag blev då påmind om att det är midsommar idag. Just ja!
Personligen är jag kvar i Norge och bojkottar det hela, på grund av att jag hellre går på festival ju =)
Jag,  Emmi., Stine, Johanna och Carly ska hänga runt på fetsivalområdet och ha en underbar kväll. Tror den kan bli riktigt toppen. Hoppas hoppas att det slutar regna snart,.

För jag har ett litet problem. Vi ska på efterfest på Emil & Samuel, där de verkligen har dresscode. Så vad ska man ha på sig? Kanske de ej är så stränga med detta då de faktiskt har en bit av festivalen hos sig ikväll, så att säga. Funderar på att ta på mig något uppklätt men coolt och sedan bara springa inom jobbet och dra en svart sopsäck över det hela, plus ett bälte i midjan,haha. Lite coolare än regnkläder liksom. Hehe.
För på festival tycker jag verkligen man kan gå all in på att vara crazy.



Ha en underbar midsommar du som firar det och till er andra - ha en fabulous dag!
Dagens motto för mig är: Be wild!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar