17.6.11

Äntligen!!

Äntligen! Den här låten var superhypead när jag var på Sensation. Alla spelade den. Men jag visste inte vem som hade gjort remixen så var svårt att hitta den. Nyss var jag inne och kollade beatports nytillagda låtar och "ta da"!! Så glad att jag finally vet vem som gjort den så jag kan lyssna på den oftare än bara random då någon dj förbarmat sig och spelar den. The Secret mån tro? ;) Detta klipp är faktiskt från Sensation White, haha.  Sammanträffande. Lägger upp lite bilder från kvällen också. Älskade den kvällen och alla underbara människor som var där.













Jag säger då det, vilken kväll!!

2 kommentarer:

  1. Sa bra den va!! jag vill dansa NU! :D
    PUSS ALSKLING

    SvaraRadera
  2. Jag veet!! Man blir verkligen på danhumör, det riktigt spritter i kroppen. Kul att du också gillade den =)

    SvaraRadera