20.6.11

New Shoes







Kolla vilka coola skor vi fått in! Älskar dem! Hade svårt för vilken storlek jag skulle ta, 40 passade på vänster fot men var för liten till den högra, medans 41!!! (aldrig haft 41, men vad gör det) slängde efter vänsterbenet när jag gick. Eftersom vi får väldigt bra rabatt och jag dessutom gillade dessa till 100% köpte jag båda storlekar och använder 40 på min ena och 41 på min andra fot. Haha. 
Tror ingen märker att det är två storlekar. Skulle någon göra det spelar det faktiskt ingen roll ändå.

Gillar du dessa kan du titta förbi närmaste DinSko butik. För 399,- blir de dina.
Bor du i Oslo kan jag även tipsa om att vi kommer ha mega mycket erbjudande, exklusivt på Akerbrygge avdelningen imorgon. Hela centret har öppet till 23.59 då. Kom inom vet jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar