16.6.11

Recention




Kommer du ihåg att jag köpte hem Raw Gaia produkter eftersom min hy var completely messed up och jag hört så mycket gott om deras produkter att jag tyckte det var värt att prova dem?
Om inte vet du efter denna mening vad jag pratar om ändå =)


Nu har jag testat dem i över två månader så därför tänkte jag berätta vad jag tycker om produkterna.
Jag älskar dem!! De har gjort underverk för min hy. Många produkter passar inte alls mitt ansikte, och gör det de är det i så fall dyra produkter. Därför tar jag tacksamt emot detta miljövänliga och pengavänliga alternativ. Med det renaste du kan få inom hudvård och med enbart råa ingredienser känns min hud upp-piffad till max. Den har återfått sin glöd som jag så väl behövde. 

I början när jag använde produkterna gick det av mycket "död hud" från ansiktet, vet ej varför. Om det berodde på produkterna eller att mitt ansikte förnyade huden mycket just då. Men efter tre veckor/en månad hade det stabiliserat sig och jag är nöjd över alla förväntningar!

Det jag dock kommer komplettera med är ett Eye Serum från Estee Lauder samt en cleanser med aloevera för att få bort allt smink. Annars är det bara Raw Gaia att skymta i mitt badrumsskåp (och kylskåp) numera,haha. Så kul när man hittar något som verkligen passar. Rekommenderar helt klart detta märke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar