18.6.11

Hemligt, nee =)




 






Det var såklart inget mystiskt och hemligt som jag gjorde igår. Jag hade bara inte tid att skriva mer om det. Jag åkte iväg till Vincent för att göra lite musik, äntligen. Träffade även på hans roomie Johannes. Det var en skön prick det.
Gillar öppna människor som har ett lätt sätt. Kände mig mer än välkommen hos dem.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv. Jag hade sjuk kul. När man väl börjat skämta kan man inte sluta. Jag var som en bubblig champagne ungefär. Sprudlande lycklig.

Å gissa vad, jag fick mat också. Klyftpotatis!! Jag älskar det. Varje gång jag får det hos någon blir jag överlycklig eftersom jag inte kan göra det själv. (P.g.a oexisterande ugn, du vet.) Mums!!

Av mig får gårdagskvällen tio poäng. Helt underbar!
Jag ville aldrig gå hem egentligen,haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar