13.6.11

Överkokt Spaghetti

Så fort jag gör något känns det som om jag ska svimma =(
Jag vill va bra igen nu. Vet att jag kommer bli det, men jag vill blir det nu, nu NU!
Har varit så sedan torsdag ju. Gick ju ut, typ, i lördags. Då satt jag ner hela tiden ( prata kan jag ju fortfarande göra liksom) utom mellan klubbarna och några enstaka danser på Latter bara för att jag inte kunde låta bli. Annars har jag bara legat här i sängen och sovit. Sovit och vilat. Jag har inte ens orkat se film.

What is going on alltså!
Jag har varit "slut" andra gånger men aldrig såhär. Är i kroppen som en överkokt spaghetti alltså.
Den vill inte göra något annat än att ligga och lata sig.
Som om den inte tar upp näringen.

Kom gärna med tipps på vad jag kan göra.
Imorgon är det jag som ringer läkaren!
Kramar=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar