14.6.11

Rise and shine

Jag skulle jobbat idag. Blev inget med det. Borde tänkt på det innan. Eftersom jag har i princip hållit på och svimma efter varje steg jag tog hela helgen. Man blir inte på topp över en natt, oftast. Sov inget fram till klockan sex. Hade sjuukt ont i halsen. Gjorde massor av riven ingefära i varmt vatten med honung. Det var det enda jag kunde dricka. Är som att ha halsfluss igen, men tror jag klarat mig för idag är det bättre.
Ska hur som helst till en läkare nu och kolla upp om det finns någon anledning till varför jag är så tom för yttre energi. Inre energi har jag gott om =) (Känner för övrigt ett stor kärleksflow i min kropp. Jag behöver inget tillbaka, jag kan bara ge och ge för tillfället. Men är alltid kul att bli uppskattad tillbaka såklart.)

Jag har fått såhär en gång per år kan man säga, men ingen hittar något fel på mig. Vilket är bra, men tänk OM det finns något "fel" då, som de inte upptäcker? Eller är jag bara allmänt svag för yttre påfrestningar som t.ex stress och jobba övertid? Har ju medvetet valt att jobba endast 80% för att min kropp har en tendens att ge upp när det blir för mycket. Jag vill alltid ge allt, men jag borde tänka mer att saker kan vara "good enough".

Vad tror du?

Ha en underbar dag nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar