11.6.11

Robinsondieten


Haha, kan man säga till att börja med. Varför? Jo det hela är lite komiskt. Jag gick ner och skulle handla, men med butikerna i Oslo vet man aldrig vad som väntar sig. De är otroligt opålitliga.
Jag stog utanför Spar  16.03 och de hade stängt 16.00 bara för att det är pingst på söndag. Så nu är det Robinson dieten och "man tager vad man haver" som råder i "Casa Nina". Eller hur man nu säger, jag är ingen italienska så ni får ursäkta min stavning där.

Jag har dessutom ätit slut på allt i kylskåpet utom: 2 ägg, en skvätt påskmust, linfröolja och en burk keso. Samt min Raw Gaia ansiktkräm - den senare skulle eventuellt kunna ätas vid en nödsituation om det krävs. Men visst låter det lite magert? Jag äger inte ens ketchup att ha till pasta, köper aldrig ketchup och kommer antaglien aldrig göra det heller. Fast nu ångrar jag mig lite i detta beslut.

Hoppas det är någon liten cornerbutik som har öppet, åtminstonde på måndag, annars blir det väl att ta till gamla hederliga "Robinsondieten" då rå. Alltså en deciliter ris per dag fram till tisdag.
We will see;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar