15.6.11

Ser fram emot:


Jag ser fram emot mycket och tänker på dessa saker jag ska göra för att motivera mig mer till att bli frisk så snabbt jag kan. Tror att om man tänker positivt så läker kroppen snabbare =)

 Snart ska jag ju se Coldplay bland andra. 28 juni närmare bestämt. Då kommer jag även träffa båda mina systrar samt sova över hos Jonas och träffa honom. Carina skulle jag också träffat men hon är i England när jag är där. Blir nice att komma till Sverige lite.

Helgen efter det är det Oslo Live, en festival över fyra dagar i Oslo. Perfekt!
I juli kommer Josse och hennes lilla plutt och tillbringar en månad i Sverige, så de helgerna jag är ledig den månaden kommer jag hälsa på både dem, hennes familj samt min familj.

I augusti är det min tur att ha semester. Då blir det Grekland med Mamma, Way out West i Göteborg och Manchester en vecka. En lite fin kompott det där. Kommer bli toppen. Det vet jag redan nu.

Längtar massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar