12.6.11

Har hon rökt på?



Jag trodde nästan inte att jag skulle komma in på någon klubb igår eftersom mina ögon var rödsprängda till tusen. Har fått en massiv allergi nu. Det ser antingen ut som att jag rökt på eller som att jag har gråtit från djupet av mitt hjärta. Oavsett vilket av dessa alternativ man väljer att tro att det beror på skulle åtminstonde inte jag släppa in denna person om jag var vakt. Men, jag kan lova att det var nemas probmelas att komma in överallt. Haha. Nice!

Först va vi - Jag Elin och Emmeline på Blue Note, som för kvällen var hyrt av Emmis vän Ellika samt hennes vänner. Såå himla kul! Jätte mysigt ställe med mycket trevligt folk. Sedan blev det att jag tog mig iväg till Latter för att träffa Anita och hennes vänner. Där var det Fest med stort F. Önskade att jag kunnat ge 100% men jag fick tagga ner mitt mest festglada humör för jag var ju som sagt sjuk igår.

När jag kom hem var jag utpumpad till max, fast på ett skönt sätt. Jag visste att utgången inte gjort mig sämre åtminstonde, för brukar vara helt utmattad annars när jag väl kommer innanför husknuten. Igår var jag bara utpumpad, fast på ett skönt sätt.
Jag mötte massa spännande människor, men hinner inte skriva mer nu. Vädret är underbart och jag vill minimera tiden framför datorn idag. Vi hörs ikväll istället =) Massa kramar!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar