26.1.12

Vatten eller ström?


Vad skulle du välja om du var tvungen att avstå från antingen vatten eller ström?

Jag vet idag att det skulle vara vatten som jag måste ha lättillgängligt. Vi har varit utan denna dryck sedan klockan sju imorse av någon anledning som ingen berättat. Det är helt sjuk vad man har vatten till mycket! Börjar ju alltid dagen med 0.5 - 1L vatten innan min övriga mat.

Jag har hellre lyktor än lampor that`s for sure och all teknik kan jag klara mig utan, hellre det än vatten alltså! Om det ej fanns el så hade jag installerat solceller så hade problemet ändå varit löst;)

Nu ska jag bege mig till närmaste källa för att släcka min törst. Snart kommer min syster hit också, Camilla! Ska bli så kul att se henne. Vi ska också gå i Änggårdsbergen =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar