23.1.12

Sand i badrummet?

Jag hade velat åka iväg på en solsemester nu. Var ju en vecka i Grekland i somras med mamma, så himla underbart! Vill tillbaka. Är man på ett ställe under semestern känns den på något vis längre och jag var mer utvilad än någonsin då jag kom tillbaka, superladdad inför Way out West, där jag förövrigt träffade min stora kärlek =)


Hade varit så underbart att kunna sätta fötterna i varmt vatten, och låta solens strålar lysa över min kropp och ladda den med energi. Visst blir man piggare om somrarna! Kanske ska fixa in lite sand och palmer i badrummet så kan man låtsas att man är utomlands när man badar,haha. Det hade varit något =) Undrar om man hade fått det,hehe. Vem vet, då S kommer tillbaka kanske det ser totalt annorlunda ut här i lägenheten;)

Hur har din kväll varit? Hoppas du haft det toppen!! Massa kramar!!





Skulle suttit fint att vara vid den här stranden ikväll =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar