18.1.12

Dagar av spänning

Idag är dagen då uppropet för socialpsykologin äger rum, kanske det blir sex stycken som inte kommer. Då får jag en plats. Har hört mig för om det där om att ändå gå på uppropet, men det var väldigt opopulärt på alla tre ställen jag frågat så jag stannar här och pluggar på Nkb istället. För de måste ändå gå efter reservlistan i ordning på dem som anmält sig. Håll tummarna för mig!!
Har du gått på ett upprop om du var reserv? Vad har du för erfarenhet av det? Kanske det inte är rätt av mig att stanna hemma ändå?

På något sätt kommer det lösa sig i alla fall. Det gör det helt enkelt. För vi bestämde ju det =)
Ha en underbar dag nu!!


2 kommentarer:

  1. Jag håller alla mina tummar o tår!Tankens kraft starkare än man tror.Kärlek,Tanke o Kraft till dej!Underbara fina Du!:)<3

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det gör jag också,haha.
    Kärlek och kramar till dig också!

    SvaraRadera