16.1.12

Frammåt

Hejsan hoppsan snygging!
Ännu ett kapitel avverkat inom naturkunskapen! Yeah!
Det känns så bra när saker går framåt alltså. Håller du med? 
Ikväll kommer min syster förbi, imorgon ska jag träffa min andra syster och även ha dejt med S efter hans jobb. Hoppas jag hinner skypea med Josse också. Vi har inte hörts på länge nu=( Miss her!!
Saknar Emmeline och Johanna också massor. Men tur då att jag har en av mina bästa vänner i stan, nämligen Carina =)
Något mer som kommer hända i veckan är att jag får veta om jag kommer in på universitetet. Jag ska köra all in på "The Secret" och tänka att jag redan är och pluggar där. Därför känns det extra bra att jag redan pluggar, fast på gymnasienivå, för om "hemligheten" funkar, som ajg tycker ofta att det gör, så får man mer av det man har, eller det som man i fantasin tänker att man har.

Och jag pluggar ju redan och det går bra för mig där. Så hoppas hoppas hoppas nu=) Jag kommer in, vi bestämmer det här och nu,okej =)

Vad är dina planer för kvällen?
Hoppas allt är bra med dig=)
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig honing <3
    å det är klart du kommer in, för du är ju bara bäst ! :D

    SvaraRadera
  2. Tack snygging!!Saknar dig som sjutton! Finns bara en Johanna!! Ha d toppen i Alta nu=) vet att du älskar d där uppe i norr=)

    SvaraRadera