2.1.12

Hej och hå

Idag är det dagen att ta tag i saker. Hyra ska betalas, och inskrivning i Sverige ska göras. Har redan anmält mig till en prövning på naturkunskap B också. Behöver även ringa universitetet för att höra när de har upprop till socialpsykologin, jag står som första reserv, men jag hoppas jag kan komma in ändå ifall jag är där på uppropet.

Tänkte även fixa bibilotekskort, (låna böcker är billigt och bra när man är student). Samt kolla upp mobilabonnemang/kontantkort och se om det finns någon billig men bra mobil att köpa. Min senaste är helt slut nu, ibland hör inte folk vad jag säger trots full täckning. Då är det dags för en nyare variant. Undrar om jag ska uppgradera lite, min nuvarande kan man endast prata och smsa med,haha;)

Jepp, det är en del att fixa. Ska göra detta idag och imorgon är planen. Tio, nio, åtta, nu börjar mitt nya liv =)

3 kommentarer:

  1. Bus på!Bra att du tar tag!Good precious sweetipie!Go girl GO!<3M

    SvaraRadera
  2. Investera i en bra mobil,en mobil du kan ha kul me!Tänk igenom va du vill använda den mer till än bara ringa.Filmklipp-Foto etc.Have Fun!Puss!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är nog lika bra. men en som är billig också behöver jag;) Tack för "peppen" också=)
    Hoppas du har en toppendag =)

    SvaraRadera