5.1.12

Landet/Klubben

Frågan är om jag ska hem till landet idag eller stanna här och eventuellt gå ut ikväll. Igår var allt så himla bra uppstyrt, men idag bangade alla plötsligt. Och jag sitter här och är Super Party Sugen, med stora S och P.
Dilemma! Har hört med Carina ifall hon har lust och ta en aw och en liten runda med galej. Hoppas på ett ja. Annars får jag se hur jag gör.

Om jag stannar idag ska jag plugga samt gå till min "skola" för att få en plan hur jag ska lägga uåp arbetet innan prövningen. Kan behövas. Hämtade ut en bok igår och det verkar enklare än jag trodde, dock svårt. Trodde det skulle vara mer matte som ingick, jag har lätt för det, men hade i så fall behövt mer hjälp. Men med en syster som läst detta ämne tror jag det kommer gå galant.
Ska möta upp dem båda på Stadsbiblioteket om en stund.

Ha en toppendag nu!!
Kleeem!

2 kommentarer:

  1. Klem? Hvad med KREM?!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, krem ska det ju vara såklart=) Men varitaion förnöjer tycker jag=)

    SvaraRadera