24.1.12

Svenska kändisresor

Har du sett Hipp Hipp vet du säkert vilka Göran och Julanta är, de som har "Svenska Kändisresor". Det är ett företag som tar med sina resenärer ut på kändisjakt. Det är mest kändisar som knappt är kändisar längre de visar upp, om mna ens får se någon alls;)
Idag skulle jag kunnat starta en egen "Kändisresor resebyrå" för det hela började med Sven Melander på Coop. Jag har hörseln som mitt främsta sinne och då jag åkte nerför rulltrappan till Coop på Avenyn hörde jag någons om lät exakt som honom, och ja, det var givetvis han tillsammans med Claes Månsson, som är med i t.ex Yrrol, du vet.


Sedan lite längre ner på Avenyn, närmare bestämt vid Kopparmärra, såg jag en grupp som består av två tvillingar som kallar sig Jedward, man känner igen dem på att de är superunga och har håret rätt upp som dessutom är superblekt. De gick där tillsammans med en skolklass verkade det som. Och sedan på Top Shop ser jag en tjej som är med i Kanal 5`s program Stylisterna. Så om hon nu jobbar på Topshop vet jag allts¨vem som inte vinner;) Men en mycket trevlig tjej det där alltså!

Vad tror du, ska jag starta en egen "Svenska Kändisresor"? Jag tror att min tur blir bättre än Julanta och Görans;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar