19.1.12

Ge mig sensation!!

Jag vill gå på Sensation White nuuu! Ska kolla upp om något sådant spännande händer i närheten snart.
Det var verkligen grymt kul, som en enda stor kärleksfest då jag var på konceptet i Oslo. Är så partysugen så jag dör. Och för mig innebär party dans dans dans hela kvällen och morgonen lång;) För det mesta i alla fall.
Pub är inget för mig, då kan man lika gärna ses hemma och ha en förfest som blir extra lång, typ.

Här lägger jag upp en låt från Sander van Doorn som var en av dj`s en i Oslo då jag var där.
Perfekt peppmusik inför min och Carinas träning som går av stapeln om en timma. Bara kika förbi gymmet du också vet jag!! Kleem




Apropå Sensation. Lägger upp lite bilder från festen förra året. Helt amazing!!
















En helt amazing kväll!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar