17.1.12

24 timmars träning

Det finns en gymkedja, Fitness24seven, som bara kostar 199,- att träna på /mån och som har öppet 24h. Carina tipsade mig om den. Är man student är det ännu billigare 169 eller om man vill träna enbart på dagen, 99 kronor! Superbra alltså! Carina ska dit och träna på torsdag så kan nog hända jag hänger med då och skaffar mig medlemskap där.
Visst finns det säkert många träningsklubbar med bättre utbud och kanske trendigare lokaler. Men för en fullt utrustad lokal med allt man behöver i träningsväg plus att man får gå på pass är det hellre värt för mig att få allt för tvåhundra spänn!

Min kille tränar ju på Sats och många jag känner är medlem av F&S eller Sportlife, men jag känner att ju mer jag kan komma ner i pris destå bättre! Speciellt som jag gillar att träna ute mycket också. För jag kanske bara komma vara på gymmet en gång i veckan, ev två och sedan ute och träna resten av gångerna. Jo, just ja, man fick avsluta medlemskapet när man vill, Perfekt eftersom jag öpå sommaren enbart tränar ute. Men vill inte svettas inne på ett gym då alltså, så tycker jag i alla fall.

Tränar du någonstans? Kanske har ett annat ställe att rekommendera?
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar