19.1.12

Starta klubb

Jag har vissa koncept jag saknar här i Göteborg inom klubbandets värld. Som finns i Oslo och som jag älskade. Funderar på om man skulle starta upp en egen klubb, en sådan där klubb i klubben. Börja med en gång i kvartalet och se hur det går? Får fundera närmare på det. Ska ta kontakt med några arrangörer för att se om de vill dela med sig med lite råd och tips. Hade varit grymt kul!
Annars kan man ordna en privat fest som man styr upp och tar betalt för, det är också ett alternativ ifall det är väldigt svårt att komma in som arrangör...För då får man åtmintonde ett party som man älskar och som heter duga.

På "min" klubb, och den/dem jag kommer ha den med är det meningen att folk ska komma som de är och dansa loss tills gryningen och leva livet =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar