27.1.12

God morgon!

God morgon i stugan, på loftet, i slottet eller vart du än befinner dig!
Vaknade halv fem efter att ha somnat halv ett, säkert för att jag är spänd på hur det blir idag, med skolan.
Har druckit te och min liter vatten nu. Mumma! Har även börjat dagen med yoga och indisk musik. Får jag en lugn start på dagen och äter bra klarar jag av den nästan lika bra som om jag sovit mina 8-9 timmar.

Men jag ska inte sticka under stol med att jag ändå är trött, funderar på om jag ska sova en timma till eller bara fortsätta vara uppe...Har möte med en studievägledare klockan elva så är nog uppe och kan vila mig lite sen istället i så fall. Ja, så får det bli.

Ha en underbar dag nu! Just ja,det är ju fredag! Vad är dina planer för helgen? =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar