30.1.12

On hold

Mitt liv är lite på paus just nu vad gäller karriär. Väntade förut på besked om ifall jag kommer in på skolan och det gjorde jag inte. Skulle ringa dem idag och försöka en sista gång men de har ej telefontid förrän imorgon...
Får börja fixa mitt CV nu ifall det inte blir något plugg då =(

Ska även ringa universitetet och höra om det finns någon ledig plats på någon annan kurs ändå.
Plus att jag alltid kan plugga på naturkunskapen. Jepp, vi får se vad denna dag har att erbjuda. Som sagt, det känns som jag lever i en pausvärld nu. Att jag hoppas rakt ut från ett stup och faller mot marken, luften bär mig snabbt neråt men vi får se hur jag landar, typ. Lät säkert deppigt, men det är mer meningen att det ska vara en metafor;)

Vad är dina planer för dagen?
Kramar!!



Vägen till framtiden


2 kommentarer:

  1. Ojojoj! En sån otroligt fantastisk bild du tagit.Den insprerar!Förstora den o sätt upp på väggen kära du.Puss

    SvaraRadera
  2. Ja d ska jag verkligen göra. Den är himla härlig tycker jag också=)

    SvaraRadera