27.5.11

Uppvaktning - annars kärlek till mig själv

Jag har, som du säkert vet vi det här laget, alltid perioder med all jag gör i mitt liv. Förut hade jag en period där jag letade efter kärleken, men nu har jag kommit till perioden att den får hitta mig.
Nu vill jag bli uppvaktad och vara den som blir jagad, så att säga,haha. Annars får det vara. Jag ska även införa en dag där jag firar kärleken till mig själv. Alla par har ju sin dag då de firar att de träffade varandra.
Så jag tänker ha en egen "fira kärleken till mig själv dag".

Hur låter det?
Ska återkomma närmare om hur jag tänkt göra detta.

Just nu önskar jag att det var som för ri tiden, då gentlemänn existerade. Tog med tjejerna ut på spännande äventyr och kysstes i natten. Det vill jag ha. Får göra lite the secret. Det funkar faktiskt!

Ha en underbar dag nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar