14.5.11

Inte ens jag ligger i min säng

Igår var jag bland annat hos Emmeline och hälsade på. Eftersom jag var ute igår men knappt sov något innan jag åkte iväg till henne var jag ganska sliten. Så när hon skulle göra sig iordning för jobbet lade jag mig i hennes säng.  Först reagerar hon inte men sen så:

Emmeline kollar lite strängt på mig och säger: - Vad gör du?

Katarina: Jag var så trött och frös så mycket så jag lade mig i din säng.

Emmeline: Du kunde ju lagt dig sängen i så fall, med en filt över.
 

Katarina: Fast det gör väl inget, jag har inga sockar på. ( Båda vi har nämligen en grej i att vi inte gillar när folk har sockar på i sängen, för då har man liksom gått med dem överallt och all smuts hamnar i sängen då.)

Emmeline: Inte ens jag ligger i min säng!Katarina: -Nä, du sover säkert på mattan och har bara sängen som prydnad va?
Då började jag gapskratta och skrattar fortfarande åt det, haha. Så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar