14.5.11

Ett himla tjat

Igår när jag var ute fick jag absolut inte vara ifred. Det var en anledning till det. Min fotlänk som jag hade satt i håret som ett pannband ungefär. Det var folk heeela tiden som sade saker som:
Är du en prinsessa?
Vad tror du att du är, en prinsessa eller?

Fyller du år?
Ska du gifta dig?
Varför har du den där i håret?
Ååå shiit vilken fin!
Du är den allra finaste här, för du har "den där" i håret! Det menar jag verkligen bla bla bla.
.

Jag blev upplyft och slängd omkring hela tiden och jag ville ju bara vara med mina vänner och var inte ute efter någon uppmärksamhet överhuvudtaget. ( Det är jag aldrig, jag är ute för att njuta av livet med härliga människor, inte för att ragga.) Jag tycker bara om att vara lite kreativ. Ett tag var det nära på att jag gick och tog av mitt hårsmycke alltså. Men jag gillar det och det var ju fint så jag lät det vara kvar.
Varför ska jag behöva ändra på mig?

Nedan ser ni en bild på "boven i dramat" Tänkt att en så liten sak kan göra så mycket med folk. Den här bilden har du säkert sett tidigare, (har ju ingen kamera längre,fast hittar den säkert snart tror jag.)  Igår hade jag utsläppt hår och den här lite länge upp på huvudet. Som ett diadem kan man säga. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar