1.5.11

Överallt och ingenstans


Jag visste att det skulle bli en suverän kväll. Fast jag visste inte hur bra den skulle bli.
Men shit, den var bäst! Den var sådär chill som jag ville ha den. Allt bara flöt på. Mitt flow är tillbaka - big time!


Först var jag hos Johanna, vi myste gjorde vindrinkar och dansade och skrattade oss igenom de första timmarna av kvällen.
Sedan åkte vi mot stan, svängde förbi AkerBrygge och kollade om vi hittade Emmeline på jobbet. Yes! Hon såg oss och kom ut, egentligen hade restaurangen stängt, men vilken tur att hon såg oss=)
Såå glad att se henne!

Efter en liten snabb konversation styrde vi stegen mot ÅpenBar. Det var nice, men lite tråkigt ikväll faktiskt. För dj:en var lite seg i mixarna. Då sjunker stämningen för mig. Vid två skulle Johanna åka hem och så passande fick jag ett sms av en kompis om vi skulle ses och fortsätta festa på Qadis. Vilken timing! Vi drog dit, pratade och skrattade på vägen och ställde oss i kön för att sista timman röja loss fullständigt till musik som vi aldrig hade dansat till förut. Gillar folk som släpper loss trots att det kanske inte var riktigt som man väntat sig. Då blir det bra oavsett=)
Just go all in, liksom.


Så stängde klubben och vi drog iväg mot 7eleven och köpte glass. Mums! (Där träffade jag även på en riktigt underbar tjej från Ålesund.) Gillar att inte gå hem med en gång efter att jag varit ute.  Måste landa lite, annars blir det jobbigt. För mig åtminstonde.Typ som att man mår bäst av att stretcha efter träning,haha.

Ja, så vi gick en promenad från Grunerlökka till Nationaltheatret, vilket är en bra bit. Men det var ett perfekt avslut på en underbar kväll! Tack alla ni som gjorde den så bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar