1.5.11

Party Pictures



Tjolahopp! Här kan du kolla in lite bilder från festligheterna igår.
Det var verkligen en riktig toppenkväll. Tack alla som gjorde den så bäst=)


Snyggingen Johanna är på G.



Vi lekte designers och detta är det nya somnmarmodet på skor. Bara klipp av ett par leggings eller en tröja och sätt armen/benet runt foten.


Visst ser det ganska coolt ut!




Vilken ska jag ta?;) Nej då, den ena drinken är min såklart.



Kolla så snyggt! Johanna har samma ögonfärg som halsduken!




På toaletter kan man hitta mycket kul från folk som verkar varit ganska uttråkade,haha.



Inne på Qadis. Det blev fina suddiga bilder härifrån. Det var ett sköt gäng som var där vill jag lova. Älskade stämningen, men musiken var lite svår för mig,haha. Men jag skulle lätt gå dit igen! Var som sagt på Åpenbar innan och ikväll gillade jag mer Qadis alltså.









Älskar såna här fulsnygga teckningar. Hela väggen var full av dem, precis som på Blå.


Ja, som jag skrev förut idag var det en toppenkväll.
En sådan kväll som man aldrig ville skulle ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar