11.5.11

Storlek 37

 

Jag läste den här boken igår - Jädrans vad mycket man hinner läsa när man inte bara gör det lite innan man ska somna. Första tredjedelen var superbra tycker jag. Men sedan blev det lite mycket små detaljer när huvudpersonen helt skulle ändra på sitt liv. Efter det fortsatte den med att knappast ge några detaljer alls. Nja. Jag skulle inte läsa den igen. Men det var ändå underhållande mestadels av tiden.
3 av 6 kan den få. är man dock ett fan av detta chick-litt fenomen gillar man troligtvis boken bättre. Jag behöver bli ordentligt överraskad för att verkligen gilla en bok inom denna kategori. Fast tycker svenska författare är bättre på att skriva inom denna genre. De amerikanske författarna skriver suupersliskigt, om du frågar mig.

Ha en underbar dag nu!!

Btw: - Jag vill inte skriva om handlingen för det är bättre att få mesta möjliga upplevelse när man läser den istället. Så tycker jag både om film och böcker. Helst vill jag veta noll innan jag ser den/läser den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar