4.5.11

Tjolahopp

Hejsan hoppsan!
Sitter som vanligt med min lilla frukt/grönsaksdrink som idag består av äpple, selleri, ingefära, lime, citron, gurka och apelsinjuice. Mums!
Igår på mötet fick vi veta att vi kommer få en ny chef. Såå himla tråkigt att vi inte får ha kvar tjejen vi har nu. Men vi fick den bästa ersättaren. Så jag är glad för hennes skull att hon fått tag i en fast tjänst. På vår butik är det bara ett vikariat nämligen.

Det var så kul att se alla mina jobbarkompisar. För vissa har jag inte sett sedan innan påsk. Gillar verkligen alla. Hur bäst är det! Perfekt liksom!
Det finns ju nästan alltid någon på ens jobb som man kanske ej kommer så gott överens med, men på mitt jobb trivs jag med alla som bara den=) Verkligen glad över det!

Ha det gott nu!!





Kramar och kärlek till dig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar