26.5.11

Svida om



Idag har jag varit proffsig och gått på möten. Har haft en bra dag tack vare vissa och en dålig start på dagen tack vara andra som tror helt fel saker om mig och inte säger något förrän det gått för långt.
What`s up with that liksom. Då finns det inget man kan göra. Hatar det! Blir så ledsen då, fastän det inte är mitt fel och det enda jag gjort är att försöka göra rätt för mig. Är orättvist.

Men som tur var så fick någon mig på bättre humör =)
Nu är det dags att svida om från klackar och klänning för att istället ta på chillkläderna och lite senare åka iväg till en kompis och se på film.
Skön avslutning på dagen.


Nu är det helg! Yay!!




Tycket denna bild var festlig så den får avspegla början på min helg.
Kostymen består även av en underdel så dte blir som en maskot. Kollegan på bilden, samt en annan tjejs kille, gick runt med den en dag när vi hade Danmark på Bryggan eventet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar