18.5.11

snor och slem

Det som står i rubriken är det som står på schemat idag. Hade en hemsk dag igår, allt var inte dåligt, men min kropp ville inte ta del av firandet som 17:e maj innebär kan jag säga.
Hade lite feber, vilket jag även haft hela veckan, men inte så mycket att jag ville stanna hemma och missa allt som händer i stan. Så jag tog ett litet piller och knatade iväg vid halv två,haha.
Mötte upp Linn, Johanna och en till på AkerBrygge och vi bara satt där och myste.
Jag var hungrig och gick och köpte en hamburgare - det skulle jag aldrig ha gjort!
Blev matförgiftad, och till råga på detta fick jag superhög feber. Yay -  not.

Åkte hem till Johanna när jag började må dåligt, för trodde det skulle gå över. Men det blev bara värre och värre. När jag kom hem såg jag att jag hade 39+ i feber. Vilket jag fortfarande har.
Men, jag ska inte klaga för det. Trots att jag mådde dåligt hade jag det jättemysigt igår, och blev bjuden på den grymmaste kladdkakan och grejer,haha.

Jag ska ägna dagen åt att meditera och affirmera mig frisk. Jag ska se mig själv i en stark kropp och göra saker "i mitt huvud" som man gör när man mår bra. Då blir man snabbare frisk=)
Det är sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar