29.5.11

Jag ville aldrig gå hem

Igår var jag, Elin och Sara hos Anna på fedelsedagschill aka förfest.
För det första - jag ville aldrig gå hem och glömde helt bort tiden, till dess någon säger:
Om tio minuter går sista trikken. Så då blir det till att få på sig skorna i racerfart och grabba tag i jacka och annat  i farten. 
Det var verkligen så härligt att bara sitta och dricka lite vin och prata om massa kul. Jättekul att träffa Elin också, henne har jag bara sett en gång och gillade henne direkt.

Efter att ha druckit lite mustigt rödvin och snacksat lite mellan pratet bestämde jag och Elin oss för att testa utelivet  i stan. Närmare bestämt på Blå.
Visste att det kom till att bli en bra kväll där igår, samt att min kompis jobbade så vi slapp betala, något som är bra för dem som ändå ska ta taxi hem för 400,- (vilket inte är mig men ändå,haha)

Först gjorde vi en snabb avstickare till apoteket. mina fötter behövde hjälp, alltså skavsårplåster.
Efter det tog vi 54-bussen till Möllerveien och entrade Blå.
Var så kul att träffa min kompis, som varit borta, i vad som i min värld räknas som ett längre tag.
Mötte även hans vänner och sen smet vi iväg till dansgolvet. Elin sa att hon inte dansade, men shit, what happened? Vi dansade hela kvällen. 

Träffade på massa härligt folk hela tiden. Framförallt trevliga tjejer. Älskar!
Det var verkligen en toppenkväll, på alla sätt. Och den avslutades med att Elins killes företag betalade min taxi hem, haha. Avslutning två, som inträffade då jag precis byt tom till morgonrock, var ett telefonsamtal. Älskar när folk hör av sig till mig, sålänge de inte är dräggfulla,haha. Så det var den bästa nedvarvningen.

Tack för mig=)


Om jag ska beskriva min kväll i bilder blir det dessa. Ett fyrverkeri av roliga händelser och kärlek =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar