24.5.11

Catch up

Jag har varit lite överallt det sista,haha.
Ikväll och eftermiddags har jag hängt med Emmeline och Sara hemma hos Emmi på Frogner.
Vi har bara chillat, pratat om allt möjligt, gått en promenad, ätit glass samt kladdkaka.
Emmeline har alltid undrat varför jag blir så glad när hon har bakat något, men idag fick hon reda på att det ju är på grund av att jag ej har någon ugn, sen två år tillbaka - (då jag brände upp huset och sedan dess fick jag ej lov att ha det längre. Neee det där var en lögn.)
Men där har även du orsaken till varför jag gillar att ta över ugnen hos dem jag känner.

Vi hängde från halv fyra fram till halv elva. Sara gick något tidigare. Hade kunnat stanna hela natten, men måste sova också, tyvär.
Jag och Emmi hade även lite deeptalk, fast på ett ojobbigt sätt. Med andra ord ett tillfälle då det känns bra att prata om lite jobbiga saker. Fick reda på mycket om henne som jag är extremt stolt över.
Tänk vad mycket man ej vet, även om dem man tror man känner bra..

Ha en underbar kväll nu!!
Personligen ska jag spendera den sista kvarten med att kolla på "Some like it hot".
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar