15.5.11

inner peace

Just nu sitter jag och tittar ut mot regnet som smattrande strilar ner mot marken.
Varenda liten del av min kropp, varenda liten cell är "in peace" just i detta nu.
Jag känner mig så bra. Jag mår så bra. Kärleken strömmar runt runt i kroppen. Älskar!
Kan bara tänka fina tankar och inget annat just nu. Hade det krigat utanför hade det inte bekommit mig det minsta. För jag känner mig trygg i min kropp, min själ. Jag vet att allt, oavsett vad, så kommer det bli bra.

På något vis känner jag en kraft som bara strömmar ut från kroppen och skyddar mig från allt ont.
Jag vet, det låter skumt, men det känns superhäftigt. Det bara kom över mig helt plötsligt. Mitt i alla mina dåliga tankar, så vände det.


Jag vet att det enda jag behöver är kärleken från mig själv. Men mina vänner och familjs kärlek är helt underbar och får mig att må bra när jag tvivlar på mig själv. Det är skönt att ha ett skyddsnät så man inte gräver ner sig, alla har vi det tufft ibland.Och jag vill ge av min kärlek till dem så mycket jag kan tillbaka.

Men det är kärleken du har inom dig som är den allra viktigaste. Älskar dig själv, ta hand om dig och gör saker som får dig att må bra.
Det gör jag just nu, mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar