22.5.11

Kommer sakna reklamerna


Nu har jag äntligen köpt Spotify licens. Kände att det var dags eftersom jag älskar att lyssna på samma låt over and over again, speciellt innan jag ska sova. Kommer in i ett bra tillstånd då. Lyssnar jag på ny musik tänker jag för mycket och analyserar. Och sedan vill man ju gärna höra sina favoritlåtar ofta. Inte bara fem ggr/månad.

Men gissa vad? Jag kommer faktiskt sakna reklamen på Spotify lite. Låter ju hur knäppt som helst men det gjorde mig verkligen ingenting att ha det. Så fick man reda på festivaler och artister som släppte sina album som man annars inte tänkt på liksom.
För mig hade de verkligen lyckats med att göra bra reklamer, för de störde inte. Då lyssnar man. Det är det man vill uppnå som reklammakare ju.

Hoppas att det är många som köper Spotify nu så att det kan finnas kvar. När någon gjort något bra tycker jag man kan stötta det.
Ha en underbar söndagkväll nu. Själv ska jag in och ta en dusch till mina "favorit-Spalåtar nu"








.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar