25.5.11

Random





Det är en konstig dag idag. Jag har så mycket jag vill berätta. Men min hjärna behöver smälta allt först.
En sak är jag väldigt excited inför. Gissa vad?
Jo, jag ska äntligen få testa att göra låtar i en studio. I utbyte mot att jag sjunger in några spår åt en jag känner ska jag få låna hans studio. Så himla bäs
t! Jag behöver något att använda min kreativa sida på. Jag har givetvis gitarren, men jag kan banne mig inte spela på den så bra som jag vill.

Sen har jag kommit på vad jag vill bli också, eventuellt. Man vet aldrig om jag ändrar mig,haha. Har hänt förr om vi säger så;) Det får bli ett annat inlägg.
Dags för lite "me-time"

2 kommentarer:

  1. GUUUUD va du ar lik Millan pa detta kort, och aven din mamma!! :D sotnosen dar va?!
    SAKNAR DIG!
    hang inte lapp Nins (haha me lapp mena jag alltsa delen pa munnen, inte en lapp uppe i Norrland haha) allt ska bli bra med dina bekymmer :) you are greaaaaat!
    xxx

    SvaraRadera
  2. Haha, d var en oväntad kommentar. Ser det inte själv, men coolt att du tycker detta! Aldrig varit lik någon av dem förut. Spännande!

    Jag fattade allt vad du menade med lapp, eftersom jag vet att du skriver från en engelsk dator,haha. Men kan ju vara bra för alla mina andra läsare med en förklaring,hehe.

    Massa kramar!!

    SvaraRadera